Syysmuodin ABC 2014

FOCUS ON FASHION | Inspiraatio, Muoti, Uncategorized

syksynmuoti201414abcabcneul

kuvat: zimbio.com, nelly.com & streetpeeper.com

Aamutakkimalliset kietaisutakit

Boolopaidat

Caterpillarin kengät ja niiden jäljitelmät

Drapeeraukset

Eläväiset kuvioinnit ja räikeät printit

Farkkujen ja pitkien punttien metsästys

Gobeliinikankaat

Hatut

Ihanat a-linjat

Jumpsuitit

Kimonot

Lämpimät viitat

Midimittaiset hameet

Neulotut pöksyt

Over the knee socks (okei, saa olla allekin)

Pörröiset materiaalit

Qtominen – puikot heilumaan! 

Ruutukuosi

Superstar-tennarit

Torkkupeitot harteilla

Uuma esiin – vyöt vyötäröllä

Violetti ja viininpunainen

Walloittavat hiusdonitsit

Xsyminen kirpputoreille

Ysärijutut, kuten choker-pannat

Zips eli vetskarit yksityiskohtina

letters


Kategoriat: Inspiraatio, Muoti, Uncategorized | Avainsanoina , | 6 vastausta

State of mind

FOCUS ON FASHION | Lifestyle, Oma elämä, Uncategorized

moodphotosummer

liveloveforssamoodphotoforssamoodphotokesä

Pusero – Zara / Kaulakoru – Accesorize / Shortsit – Gina Tricot

Hiukset: Saara Heikkilä, Tina’s Hiusmuotoilua

Kuvat: Teija Härmäaho, Moodphoto

Napsittiin toissaviikonloppuna Moodphoton Teijan kanssa ihanan kesäisiä kuvia aurinkoisena lauantaiaamuna. Nämä otokset osoittautuivatkin jotenkin todella spesiaaleiksi mulle, sillä miljöönä omat lapsuudenmaisemat Forssassa. Niinhän se menee, että nainen voi lähteä Forssasta, mutta Forssa ei lähde naisesta. Ei vaikka kuinka yrittäisi. Näin paikkakunnalta jo pois muuttaneena oon alkanut arvostaa kaupunkia ja sen koomisiakin piirteitä suurella rakkaudenpalolla (no ehkä pikkuliioittelua, mut kuitenkin)! 

Hiukset puolestaan mulle ihaniksi taikoi maailman parhain Saara. Saara on mun pitkäaikainen ystävä, jolta vienosti utelin kiinnostusta laitattaa mua nätiksi kuvauksiin. Välillä harmittelen, että lempikampaajani asuu 90 kilometrin päässä, mutta ehkä pitää alkaa ravata sielläpäin useamminkin, sillä Sarppa todellakin tietää ja ymmärtää, mitä haluan. Vinkkinä vaan, että mikäli siellä joku Forssan hurja on loistokampaajan tarpessa, niin kannattaa ihan ehdottomasti kokeilla Tina’sin Saaraa. Suosittelen käsi sydämellä! Kuten myös Teijaa, joka on hänkin aivan käsittämättömän lahjakas työssään! Takuulla kivoimmat asukuvat ikinä! 

Mitä sanotte: söppänää vai reppanaa?


Kategoriat: Lifestyle, Oma elämä, Uncategorized | Avainsanoina , | 22 vastausta

Turun parhaat kampaamot (lukijoiden suosikit)

FOCUS ON FASHION | Hiukset, Kauneus, Uncategorized

Päivän parhaisiin tuli sen verran paljon kampaamovinkkejä, että aattelin jakaa ne kaikille vielä näin erillisessä postauksessa. Tänään varaan ajan jonnekin näistä!

ehdottomasti paras kampaamo on paalupaikalla sijaitseva parturi-kampaamo millenium ja sieltä kampaaja Riina! olen käynyt kyseisellä kampaajalla jo 8 vuotta ja kertaakaan en ole pettynyt tulokseen :) osaa leikata ja värjätä juuri sellaiseksi kun itse haluaa, vaikkei kamalan tarkasti selittäisikään. hinta ei mielestäni ole kauhean korkea, itsellä maksaa n. 90e väri+leikkaus (mutta mulla todella pitkät ja paksut hiukset!)-emmppu

Niin tykkään näistä “Päivän parhaat” postauksista, niin kivaa luettavaa! Ja turkulaisen kampaamovinkki on ainakin Forumista löytyvät 11 hetki ja Clipp, sekä Kauppiaiskadulla sijaitseva Kampaamo Atelje :) -vivi

munkin täytyy tulla suosittelemaan kampaajaa…. Lempparini parturi-kampaamo helmi sijaitsee itäisen pitkäkadun ja kaskenkadun risteyksessä. Sieltä kannattaa kysyä siniä, vaikka kyllä ne muutkin on sikahyviä!! :) -Henna

Mun lempikampaamo on Aninkaistenkadun Salve ja siellä Sonja on mun vakiokampaaja!:) Edullista ja loistavaa jälkeä! Aika kiirusta siellä kyllä yleensä on, että voi olla ajat kiven alla… -heeka

Ehdottomasti lempparikampaaja on Humalistonkadulla sijaitseva Studio i’mpro:n Anna. Ihan mieletön tyyppi ja ainakin mun kohdalla aina saanut aikaan just sellaset hiukset kun oon halunnut vaikka en kauheen tarkasti osaa usein edes selittää mitä haluan :D Olin niin fiiliksissä kun ekan kerran yhen kaverin suosituksesta kävin tuolla ja sen jälkeen en oo enää muulle kampaajalle mennyt! Jos tykkäät että kampaaja höpoöttelee ja juttelee paljon niin ehdottomasti kannattaa mennä Annalle! :) Ja hintakin tosi edullinen opiskelijalle raidat + leikkaus jotain 65e pintaa. -ida 

Kannattaa kokeilla Sokoksen W Hyvä olo hoitolan kampaamo :):)loistava palvelu, ammattitaisoiset kampaajat ja paikkakaan ei ole hassumpi! Pesupaikan katossa vaihtuu väri ;) -Tiija

Hiusten Aika Linnankadulla. Ihan paras! Oon käynyt jo monta vuotta ja joka kerta oon ollu tyytyväinen :) Kerrankin tuntuu että menee kampaajan kanssa ajatukset ihan yksiin! Ja edulliset hinnat, mulla raidat ja latvojen siistiminen yleensä n.60e luokkaa. Mulla tosin paljon vähemmän tukkaa kun sulla, en tiiä vaikuttaako hintaan :D -Maj

Parhaat raidat tehdään ehdottomasti Ateljessa ! Lopputulokseen ei tarvitse ikinä pettyä jos jotain luonnollista hakee. Paikka on aivan omaa luokkaansa, ihanan reuntouttava tunnelma. -P

Suosittelen Hiushuone Kerhoa siinä Yliopistokadulla. Kivoja työntekijöitä ja opiskelijat saavat -10& alennusta. :) -Jenna

Hiushuone Kerhon puolesta liputan mäkin, ja siellä ehdottomasti Timo <3 Ah, rakkautta!! Tänään viimeksi kävin ja ihanat on kutrini <3 -emmmi

Täältä tulee myös pisteet Hiushuone Kerholle ja erityisesti Villelle! Sekä tukasta että ripsiräpsyttimistä :) -maimai

Forumin Clipp on paras mitä Turusta löytyy! -jonnnnna

Yazz Hair Humalistonkadulla. Ihan mah-ta-va, varsinkin luottokampaajani Sirkku! :) oon monta kaveriniakin tonne vieny ja kaikki on tehny Sirkusta luottokampaajansa :D Sirkku tekee tosi tyylikkäitä ja kivoja leikkauksia ja värjäyksiä ja värit on semmosia helliä ja luonnonmukasia :) viimeksi kävin välipäivinä ja nyt tukassani on aivan ihana liukuvärjäys, rakkausprosentti vähintään 100 !! suosittelen with all my heart ! :) -martta

Kampaamo Tunteella ja sieltä Petra, hyvä tyyppi, kivaa jälkeä ja plussana turun parhaat opiskelija-alennukset!;) -Piitsu

Butik Turku Brahenkadulla! Ja siellä Katja! :-) -Anna

Ehdottomasti Hair Mondo hämeentiellä. Tyksiä vastapäätä kotipizzan vieressä. Hinnat ei päätä huimaa, huomattavasti edullisempaa kuin keskustan kampaamoissa. Lisäksi heiltä saa opiskelijat -10 % alennuksen. :) -iidy

Mä puolestaan suosittelen Rock’n Stylea Hämeenkadulla. Oon itse etsinyt pitkään Turusta hyvää kampaamoa, ja nyt löytyi! Mun hiukset leikkasi ja värjäsi Nelli. -Manile

Lisääkin ehdotelmia saa vielä laittaa kommenttiboxiin!


Kategoriat: Hiukset, Kauneus, Uncategorized | Avainsanoina , , | 22 vastausta