PARASTA SYKSYSSÄ

FOCUS ON FASHION | Yleinen

image

♡ Usvaiset aamut, joina aurinko jaksaa vielä laiskasti lämmittää

♡ Metsässä hengailu ja ihanan kostea tuoksu

♡ Hassunnäköiset sienet, joiden olemassaolon edes muistaa vasta nyt

♡ Tuoksukynttilät, jotka saavat koko kodin lemuamaan ihanan imelältä vaniljalta

♡ Omenasangot ”saa ottaa” -kyltein naapuruston pihojen liepeillä

♡ Talvikenkävaraston esiin kaivaminen ja kaikki kesän aikana unohtuneet kenkäparit (ja ehkä muutamat uudet)

♡ Kaikki uudet ja vanhat telkkarisuosikit, kuten tänään alkava Ensitreffit alttarilla!

♡ Kun sataa kaatamalla ja voi vaan istua sisällä ahnehtimassa kauraomenapaistosta tietäen, ettei tarvitse mennä yhtään minnekään

Okei, onhan syksykin ihan kiva!


Kategoriat: Yleinen | Avainsanoina | 6 vastausta

KESÄLLÄ 2016 OLEN..

FOCUS ON FASHION | Yleinen

..saanut paljon muistoja, joita edes Alzheimer ei pysty pyyhkimään

..nähnyt itkettävän kauniita auringonnousuja

..mökkeillyt Taivassalossa, Paraisilla, Ruovedellä ja Porissa

..viettänyt ikimuistoiset kolme päivää Ruisrockissa

..kiivennyt hurjan korkeille katoille ihailemaan auringonlaskuja

..alkanut puolivakavissani harkita muuttoa pois Turusta 

..pussailut hysteerisenä lehmiä, lampaita ja hevosia

..ollut samoilla silmillä Kämpin aamiaisella kolistelemassa hopelusikoita

..tutustunut uusiin ihaniin ihmisiin

..ollut ensimmäistä kertaa ikinä vesiskootteriajelulla

..itkeäpillittänyt ystävien upeissa häissä

..järjestänyt yöolympialaiset pilkkopimeässä

..elänyt lähes yksinomaan Pizzariumin pizzalla, Marianne-jätskillä ja Delhi Darbarin risotolla

..käynyt hämmästyttävän monta kertaa Naantalissa

..ajellut yöllä ystävän kanssa Flowsta kotiin ja rämpinyt aamun valjettua vielä töihin

..hyppinyt voltteja rantakalliolta mereen

..ollut ehkä onnellisempi kuin ikinä ♥

Kuka muu on sitä mieltä, että kesä 2016 oli huikea?


Kategoriat: Yleinen | Avainsanoina , | 8 vastausta

HEI HEI KESÄLOMA!

FOCUS ON FASHION | Yleinen

Huh, arkeen palattu! Ei mikään elämäni iisein maanantai, mutta selvisin! Pientä tunnelmaa päivään loi Stuban vatsavaivat olohuoneen matolla sekä sama tavara niskaan pudonneena suoraan taivaalta – ylitseni liidellyt hanhiparvi laittoi asiaankuuluvat terveiset tulemaan. Paremminkin on kai joskus mennyt, mutta ainakaan huominen ei voi olla yhtään tämän p***amaisempi. 

Oikeasti olen kyllä ihan onnellisissa tiloissa tällä hetkellä, eikä töihin paluu ollut ollenkaan niin kivuliasta kuin oletin. Kesälomani oli paras ikinä, mutta yritän jatkossa tehdä myös normaalista arjesta parasta ikinä. Tänään ei ehkä mennyt ihan nappiin, mutta annetaan tiistaille uusi mahdollisuus ja toivotaan, että niskaan sataisi jotain muuta kuin sitä itseään!

Energistä alkavaa viikkoa kaikille! 


Kategoriat: Yleinen | Avainsanoina | 8 vastausta