TÄNÄÄN OLEN..

FOCUS ON FASHION | Yleinen

image

..saanut kuulla, että Saksasta saa Milka-vanukkaita, kuulostaa aivan liian taivaalliselta ollakseen totta

..kokeillut ensimmäistä kertaa korealaista kasvonaamiota, eikä tuntunut tekevän kasvoilleni mitään kovin järisyttäviä ihmeitä 

..lueskellut pitkästä aikaa muita blogeja ihan kunnolla – kertokaapa, mitkä ovat teidän suosikkejanne, jos vaikka löytäisin jotakin uutta seurattavaa!

..käynyt kampaajalla herättämässä pahasti kellastuneen reuhkani takaisin henkiin

..huomannut, että vähän kaikki ovat käyneet tänään kampaajalla – onko tänään joku kansainvälinen hoida pääsi kuntoon -päivä?

image

..lounastreffaillut Iinan kanssa Ysibaarissa ♥

..kaihoisasti muistellut menneitä bloggausvuosia, jolloin kaikki oli aitoa, täysin harkitsematonta ja avointa

..todennut, että marraskuu se vaan on ihan järkyttävän ruma kuukausi – luonto on niin pimeä, märkä ja keskeneräisen näköinen

..ollut silti sitä mieltä, että mikään ei voita uuteen päivään heräilevää ja auringonnousussa kylpevää Lauttasaarta

..konmaroinut kaappeja tyhjiksi oikein huolella huomattuani, kuinka pientä murto-osaa omaisuudestani todella edes tarvitsen

image

..haaveillut teleporttaavani itseni takaisin Barcelonan lämpöön – oli ihana miniloma äidin kanssa, vaikka kotimatkalla tulikin maailman luokan tappelu ylinopeussakoistani ja auton ratissa tekstailusta

..löytänyt kauan hukassa olleet (maailman pehmoisimmat!!!) ystävältä saadut villasukat kuukausien etsintöjen jälkeen

..kuunnellut lempparijoululaulujani – kai nyt voi jo ihan hyvillä mielin aloittaa ilman, että kukaan tuomitsee?

IHANAA KESKIVIIKON JATKOA KAIKILLE! 


Kategoriat: Yleinen | Avainsanoina | Vastaa

KIVOINTA JUST NYT

FOCUS ON FASHION | Yleinen

image

♦ Daddy Greens Pizzabar Töölössä (Humalistonkatu 3). Napolilaista ja newyorkilaista tyyliä yhdistelevä pizzapaikka nousi heti lempparikseni Via Tribunalin rinnalle. Oma munakoisolla, artisokalla ja mozzarellalla höystetty pizzani oli aivan taivaallista, eikä seurueen muillakaan jäsenillä ollut kuin hyvää sanottavaa. En melkein malta odottaa, että pääsen uudemman kerran Daddy Greensiin herkuttelemaan! (Olenko muuten ainoa, joka rakastaa artisokkaa pizzatäytteenä? Olen?)

♦ Ihanat aurinkoiset syyspäivät – olisipa syksy tällaista aina. Olen heilunut kamerani kanssa vaahteranlehtien ja punaisenaan hehkuvien pusikoiden keskellä pitkin poikin, enkä vieläkään saa mielettömistä väreistä tarpeekseni. Nyt kannattaakin nauttia, sillä ihan pian sävymaailma rajoittuu lähinnä harmaan eri vivahteisiin. Mutta ei mietitä sitä vielä!

♦ Napakymppi. Lapsuuteni lempiohjelma onnistuu viihdyttämään yhä Kari Salmelaisen puutteesta huolimatta. Paitsi että raivostuttaa, kun joku valitsee ihan selkeästi väärin.

♦ Miniloma Barcelonaan äidin kanssa. Varattiin tänään parin päivän reissu Barcelonaan, jossa pitäisi vielä olla ihan kivat lämpötilat ja aurinkoa. Kaikki vinkit ravintoloista nähtävyyksiin otetaan ilolla vastaan! Kiva päästä aloittamaan marraskuu vähän muissa maisemissa!


Kategoriat: Yleinen | Avainsanoina | 12 vastausta

UUSIA TUULIA ODOTELLEN

FOCUS ON FASHION | Yleinen

Huomenna alkaa virallisesti syksy ja oma syksyni näyttää tällä hetkellä hyvin, hyvin erilaiselta kuin mitä olin kuvitellut. Täällä on muutamassa viikossa elämä kääntynyt aivan päälaelleen, enkä itse asiassa ihan tarkkaan edes tiedä, mitä tuleman pitää. Toistaiseksi on liian varhaista täräyttää aikeeni tänne blogin puolelle, mutta toivottavasti voin sen ihan pian jo tehdä. Somehiljaisuus ja blogihiljaisuus kuitenkin on johtunut siitä, että on ollut vähän (paljon) ylimääräistä hommaa tässä. 

Äitini jauhaa elämän tasapainon löytämisestä ja muutkin läheiset, joille olen kertonut, ovat kauhistuneet aikeistani. Ja niin tulette kauhistumaan tekin. Viimeistään siinä vaiheessa, kun pääsen raottamaan syitä kaiken taustalta. Maailman ärsyttävimpiä juuri nämä tälläiset kerron, mutta enpäs kerrokaan -postaukset, mutta päässäni ei kerta kaikkiaan pyöri mikään muu kuin tämä ja joku elossaolon merkki oli tänne blogiinkin pitkästä aikaa saatava! Mitään Temptation Islandiin osallistumista tai Austraaliaan muuttoa ei ole luvassa, mutta sellainen pieni ihmiskoe pienessä mittakaavassa.

Aina kun jotain uutta tapahtuu, pelottaa samalla, että entä jos ei tapahdukaan. Tässä kuluneen vuoden aikana on niin moni suunnitelma mennyt sellaisella rytinällä plörinäksi, etten usko enää mihinkään ennen kuin näen jotakin konkreettista. Plörinäksi menneet suunnitelmat on muuten toinen aihealue, josta täytyy kirjoittaa jossain vaiheessa. Olen silti sitä mieltä, että on pelkästään hyvä kokeilla uusia juttuja, testata mikä toimii ja mikä ei – sen sijaan, että vuodesta ja päivästä toiseen vetäisi samalla kaavalla. Ei sellainen ole elämää, ainakaan mulle.

image

Miltä teidän syksynne näyttää?


Kategoriat: Yleinen | Avainsanoina , | 8 vastausta