MAANANTAIKUULUMISET

FOCUS ON FASHION | Yleinen

pipomuija4pipomuija2

Tänään tuli ensimmäistä kertaa kunnon joulufiilarit, kun kävelin Turun teatterisiltaa pitkin lumihiutaleiden leijaillessa alas. Silta oli koristettu kuusin sekä valoin ja taustalla soi vielä taianomainen musiikki. Jos jollakulla muullakin on ollut joulufiilis vähän hukassa, niin kannattaa mennä tuonne sitä etsimään – löytyy varmasti! Sain elämyksestä sen verran potkua, että kävin samalla ostamassa muutamat joululahjatkin alta pois.

Joulukuustani on tulossa varmasti koko vuoden hektisin. Tarkoitus olisi päästä avaamaan liiketila joulun välipäivinä ja voin kertoa, että kiire tulee. Instagramsnäppejäni seurailleet ovatkin voineet huomata, että viikonloppuni kului aika pitkälti remppailun parissa. Vielä ei ole läheskään valmista, mutta parin viikon päästä toivottavasti näyttää jo paremmalta. Remontoinnin lisäksi pitäisi tehdä kaikki muut hankinnat, valmistella avajaisia, suunnitella aivan hulluna ja hoitaa kaiken maailman paperisotkuja. Väsyttää jo pelkkä ajatuskin. Maailman eniten silti odotan sitä päivää, kun saadaan homma virallisesti käyntiin!

Nyt kuitenkin Stuba kainaloon, telkkari ensimmäistä kertaa kahteen kuukauteen päälle, jätskipurkki kouraan ja vaaka-asentoon. Tää maanantai oli tässä!

Ihanaa alkavaa viikkoa kaikille!


Kategoriat: Yleinen | Avainsanoina | 4 vastausta

UPDATE

FOCUS ON FASHION | Yleinen

KUVA: Teija Härmäaho / Moodphoto

♥ Liiketila löytynyt, 125 neliötä puhdasta rakkautta

♥ Remontti vireillä ja naama maalissa

♥ Koti myynnissä

♥ Ajankohta lopputilille vakiduunissa valittuna

Huh. Toivottavasti kaikki muutkin yhä auki olevat asiat, kuten uuden kodin hankkiminen järjestyy pian. Parasta on, että ihan kohta voin paljastaa teillekin, minkälainen yrityskuvio täällä oikein onkaan viritteillä!


Kategoriat: Yleinen | Avainsanoina | 4 vastausta

MÖKKI TEKEE HYVÄÄ

FOCUS ON FASHION | Yleinen

Olipa rentouttava viikonloppu! Paineltiin Jonnan ja Iinan kanssa kotikonnuilleni syysmökkeilemään ja oli ihan parasta. Nyt jo ikävä Jonnan uskomatonta lohirisottoa ja Iinan jättikorvapuusteja! Meillä on aina näillä jo perinteeksi muodostuneilla mökkireissuilla sellainen tapa, että muut kokkaavat, tiskaavat ja ahertavat sillä välin, kun minä istun sohvalla laulamassa itse keksittyjä biisejä törkein sanoituksin. Tai oikeastaan vain sitä yhtä ja ainoaa, jonka luonnostelin jo ensimmäisellä mökkireissullamme vuonna 2012. Ehdottomasti vaalimisen arvoisia sekä Baskimaa-biisi että ystävyys noiden kahden blogimuijan kanssa!

Ihan hassua, että ollaan Iinan ja Jonnan kanssa tunnettu jo lähes kymmenen vuotta. Iinan kanssa tutustuttiin Visit Swedenin järjestämällä legendaarisella blogimatkalla Tukholmaan vuonna 2008 ja Jonnan kanssa samoihin aikoihin Nissanin brunssilla. Kuitenkin vasta Tampereella järjestetyissä blogibileissä löydettiin meidän oma dreamteam ja sen jälkeen ollaankin koettu vaikka ja mitä! Aika hienoa, että maaliskuussa 2007 syttynyt ajatus omasta blogista on antanut mulle jotain näinkin arvokasta. 

imageimageimage

Superia alkanutta viikkoa kaikille!


Kategoriat: Yleinen | Avainsanoina | 5 vastausta