MR HANDSOME

FOCUS ON FASHION | Yleinen

Stuba-postauksia toivottiin, joten saamanne pitää!

image image

Parasta on.. kun pääsen kauppareissulle mukaan. Sen tiedon saatuani juoksen huoneistoa päädystä päätyyn silmät innosta kiiluen. Autoreissuja parempaa ei olekaan!

Pelkään eniten.. kaivonkansia ja kierränkin ne kaukaa.

En itsekään ymmärrä.. miksi jotkut pojat ovat mielestäni ok, mutta toisille räksytän. Murisevia pikkukoiria kuitenkin juoksen karkuun.

Minulla on pakkomielle.. lähteä iltaisin kävelemään omalle pedilleni sillä hetkellä, kun vessasta kuuluu kilahdus äidin ottaessa hammasharjan mukistaan.

Hävettää, kun.. äiti alkaa pussailla kesken lenkin ihmisten ilmoilla.

Jos saisin yhden toiveen se olisi.. todennäköisesti joku tyttöystävän tyyppinen. Vaikka onhan noita jo muutama naapurustossa.

Paras luonteenpiirteni on.. kuulemma huumorintajuisuus. Mitä ikinä sillä sitten tarkoitetaankaan.

Omituisin tapani on.. Piilottaa kaikki isot luut hyvään jemmaan. En ole eläissäni järsinyt kunnon luita, vaan pelkästään piilottanut niitä.

Kammottavin hetki oli.. kun jouduin tiputukseen ja häkkiin eläinlääkärillä.

Kaikista pahinta on.. kun äiti kaivaa kynsisakset laatikosta ja tajuan, että se on menoa nyt. Viime kerralla käyttäydyin pitkästä aikaa asiallisesti, mutta yleensä irvistelen ja vilauttelen hampaitani.

Muut luulevat.. että olen vielä pentu. Uudet tuttavuudet kyselevät aina ikäni perään, vaikka tänä vuonna täytän jo kolme kokonaista vuotta.

En kehtaisi myöntää.. mutta saan joskus harvoin ruokaa pöydästä. Uskokaa tai älkää, mutta tästä huolimatta en ole mikään kerjäläinen, vaan osaan käyttäytyä asiallisesti muiden aterioidessa.

Tärkein taitoni on.. kerätä mahdollisimman isoja keppejä teiden varsilta kotipihalle. Tässä kuvassa yksi suurimmista saavutuksistani viime keväältä. 

Parasta ulkonäössäni on.. silkkiset luppakorvat ja kurttuilevat kulmat. Nenän alla nököttävästä viiksirivistöstäni olen myös ylpeä, vaikka mallinsa ja värinsä puolesta ne tuovatkin monelle mieleen erään ei niin kivan sedän Saksasta.


Kategoriat: Yleinen | Avainsanoina | 10 vastausta

JOULUNA OLEN..

FOCUS ON FASHION | Yleinen

..syönyt ehkä aavistuksen liikaa – konvehtien lisäksi jouluruoka maistui tänä vuonna poikkeuksellisen hyvin (en tunnetusti ole mikään joulusapuskojen ylin ystävä)!

..lenkkeillyt koko Forssan ympäri alkaen väkisinkin hyräillä Anssi Kelaa, ”kävelytän koiraa ja mieleen palaa vuodet parhaimmat”. Joka ikinen nurkkaus tuossa kaupungissa on varustettu jollakin sykähdyttävällä teinimuistolla.

..saanut aivan ihania joululahjoja, kuten mehulingon, lettupannun ja täydellisen kasmirhuivin. Seuraavaksi ryntään kauppaan hedelmäostoksille, jotta pääsen kokeilemaan mehumasiinani toimintakykyä!

..muistanut jälleen, että elämässä parasta on voittaminen. Singstar ja Alias tarjosivat itsetuntoa hiveleviä kokemuksia.

..pussaillut Stubaa ja Mattia kilpaa. Vielä kun saisi nuo kaksi pussailemaan toisiansa!

..katsonut huvittuneena vanhoja kotivideoita. Oli hassua nähdä omat vanhemmat suunnilleen ikäisinäni.

..alkanut jo penkoa alennusmyyntien antimia. Olen ajatellut laittaa sisutuksen uuteen uskoon uudeksi vuodeksi! 

..hämmästellyt, miten Yksin kotona jaksaa naurattaa joka ainoa kerta, vaikka elokuvan olisi nähnyt jo ties kuinka monesti.

MILLAISEN JOULUN TE VIETITTE?


Kategoriat: Yleinen | Avainsanoina | 2 vastausta

JOULUPÄISSÄÄN

FOCUS ON FASHION | Yleinen

Joulutukka: check, viimeiset joululahjat: check, joulufiilis: check! Jälkimmäisen metsästys tosin on ollut työn ja tuskan takana, sillä tämä juhannuksesta muistuttava sää on pitänyt huolen siitä, että joulun tulo on tuntunut suorastaan epätodelliselta. Mutta tässä sitä vaan ollaan – kolmen yön päässä jouluaatosta! Tämä päivä onkin kulunut kampaajakäynnin ja pikashoppailun lisäksi omassa keittiössä, lahjaksi päätyviä jouluherkkuja valmistellen. Jouluherkkuja oli vastavuoroisesti ilmestynyt myös oveni taakse ja mussutinkin juuri tuossa kokkailujen lomassa kokonaisen limpun kurkusta alas. Olikin muuten ehkä parasta limppua ikinä – kiitos Neea!

Nyt vielä aprikoosihillo purkkeihin ja vähän paketointihommia ennen kuin linnouttaudun sohvalle loppuillaksi. Ihanaa joulunodotusta kaikille!

image image

Asteikolla 1-10: kuinka suloisena pidätte tuota kuvan joulutonttua? ♥ 


Kategoriat: Yleinen | Avainsanoina | 12 vastausta