YHDEKSÄNVUOTIAS

FOCUS ON FASHION | Yleinen

ysi1

Yhdeksän vuotta on pitkä aika. Yhdeksässä vuodessa olen asunut neljässä eri osoitteessa, ollut onnellinen, ollut surullinen, ostanut veneen, hankkinut koiran, kirjoittanut ylioppilaaksi, opiskellut itselleni tutkinnon, opiskellut paljon muutakin aina stailaamisesta viittomakieleen, haahuillut päämäärättömästi ympäriinsä, toteuttanut unelmia, matkustanut 15:ssä eri maassa, omistanut kolme autoa, saanut uusia parhaita ystäviä, säilyttänyt vanhat parhaat ystävät, oppinut elämästä, kasvanut teinistä aikuiseksi, työskennellyt kahdeksassa eri yrityksessä, oppinut syömään juustokakkua, syönyt juustokakkua aivan liikaa, löytänyt omia juttuja, tehnyt vääriä valintoja, oppinut virheistä, huomannut kaikella olevan tarkoituksensa, rakastunut joogaan, ymmärtänyt metsien upeuden, murtanut sormeni, matkustanut yksin, hankkinut ruohonleikkurin ja paljon, paljon muuta.

Nämä kaikki yhdeksän vuotta olen myös kirjoittanut tätä blogia. Aivan hullua. Aivan hullun pitkä aika!


Kategoriat: Yleinen | Avainsanoina , | 19 vastausta

FOCUS ON FAVORITES

FOCUS ON FASHION | Yleinen

Nyt se on päätetty. Blogi sai uudelleenkasteessa nimen Focus on Favorites. Päädyin tähän nimeen siksi, että kakkoslempparini Focus on olisi kuulostanut Focus on Fashionin jälkeen jollain tapaa keskeneräiseltä. Tämä oli kaikin puolin luonnollinen jatkumo ja uusi nimi kuvaa blogin sisältöä nyt paremmin kuin hyvin. Sähköpostikin voi huoletta pysyä sellaisenaan, eikä fofsallaudesta tarvitse luopua mihinkään. Jospa sitä pääsisi vihdoin keksimään jotakin uutta päänvaivaa itselleen – tämä nimiasia nimittäin vei melkein jo yöunenikin. 

favs

Myös Neutrogenan paketille on nyt voittaja arvottuna ja tuo onnekas oli Nata (kurkkaathan pian meilisi)! Vielä kerran valtaisan iso kiitos kaikille nimeä ehdottaneille! ♥


Kategoriat: Yleinen | Avainsanoina | 8 vastausta

VIIKONLOPPUNA OLEN..

FOCUS ON FASHION | Yleinen

vkonloppuna

..ihastellut värejä taivaalla. Auringonnousut ja -laskut ovat viime päivinä olleet ihan mielettömän kauniita!

..joogaillut ahkerasti. Odotan jo innolla kesää ja sitä, että joogata voi myös ulkona.

..pohtinut lakkaamatta uutta bloginimeä tulematta vieläkään mihinkään konkereettiseen lopputulokseen.

..laittanut myös kaverit ja koko suvun äänestämään, mikä seuraavista olisi paras: Focus, Focus on vai Focus on Favorites. Kertokaahan tekin mielipiteenne!

..päättänyt aloittaa kakkulakon. Ei mitään megapitkää tietenkään, mutta jos nyt pari viikkoa selviäisi ilman.

..miettinyt kovasti intuition voimaa. Omani on aina ollut kovin vahva, vaikka olenkin jostain syystä taipuvainen tukeutumaan enemmän järjen ääneen.

..alkanut vähän tympääntyä talviseen maisemaan – vuosi sitten tähän aikaan oli ihan eri meininki. 

..haaveillut kevättakeista. Vielä kun osaisi päättää tahtooko pilotin vai vaaleanpunaisen asiapenarotsin.

..järkännyt itseni jo kolmatta kertaa tänä vuonna kirpputorille myymään. Ensi sunnuntaina olisi vuorossa Kårenin kirppis!

..katsonut iankaikkisen vanhaa Vanhojen Tanssit -videotani ja muistellut kaihoisasti lukioaikoja – silloin jos koska oli elämä helppoa.

..tehnyt Stuban kanssa megapitkiä lenkkejä. En tiedä olenko koskaan aiemmin kävellyt yhtä paljon kuin edeltäneen viikonlopun aikana.

..fiilistellyt pääsiäisen Rooman matkaa ja lähettänyt säiden jumalille toiveita lämmöstä sekä auringosta.

Kivaa alkavaa viikkoa kaikille! 


Kategoriat: Yleinen | Avainsanoina | 15 vastausta