To go or not to go

FOCUS ON FASHION | Uncategorized

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Tänään kekkeröidään Helsingin Messukeskuksessa Elle Style Awardsien merkeissä ja mä olen yhä ihan kahden vaiheilla sen suhteen, että mennäkkö vaiko eikö mennä. Toisaalta olisi kiva hypätä korkkareihin, mutta toisaalta taas villasukatkin tuntuu melkein yhtä houkuttelevalta vaihtoehdolta. Lisäksi mulla olisi ohjelmaa täällä Turun päässäkin, eikä parin tunnin ajomatka yhteen suuntaan ihan mielettömästi inspiroi. Silti kuitenkin kutkuttaisi nähdä nämä hulppeat bileet ja käydä hurraamassa vuoden tyylikkäimmille tyypeille. Eikä sovi unohtaa omalle tekeleelleni suotua kunniaa olla ehdolla parhaaksi muotiblogiksi! 

Voisitteko päättää mun puolesta? Mennäkkö vaiko eikö mennä?


Kategoriat: Uncategorized | Avainsanoina , | 14 vastausta

Lauantaikarkki: Lindt Excellence / Strawberry Intense White

FOCUS ON FASHION | Uncategorized

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

♡♡♡+

Tää maistuu laadulta! Lindtin mansikanpaloilla terästetty valkosuklaa on ehdottomasti valkosuklaiden aatelia. Alkuun tuntui siltä, että tämä on niitä juttuja, joita pystyy syömään vain muutaman palan kerrallaan, mutta kummasti tuo levy tuntuu tuosta viereltä hupenevan. Mansikka sopii ohuen suklaan kaveriksi täydellisesti ja sitä on juuri sopivissa määrin. En varsinaisesti ole mikään valkosuklaiden ylin ystävä, mutta tänään teki mieli ja tämä valinta osui ihan nappiin! Pitäisi oikeastaan useamminkin ostella Lindtiä, olin jo unohtanut miten kovaa kamaa kääreistä löytyy.

Ainekset: sokeri, kaakaovoi, täysmaitojauhe, laktoosi, pakastekuivattu mansikka, emulgointiaine (soijalestiini), luonnon aromi, aromi (vanilja). Saattaa sisältää pieniä määriä hasselpähkinää ja mantelia.

Ootteko te maistelleet tätä? Entä mikä Lindtin suklaista on suosikkisi?


Kategoriat: Uncategorized | Avainsanoina | 7 vastausta

Vadelmainen juustokakku

FOCUS ON FASHION | Uncategorized

Mun mielestä (uunittomien) juustokakkujen teko on kidustusta. Ihan masokistista raataa vesi kielellä tiedostaen, että tätä herkkua pääsee maiskuttelemaan vasta seuraavana päivänä. Mä en tällä kertaa moiseen alentunut, vaan vaaleanpunaista unelmaa oli saatava jo muutaman tunnin jähmettelyn jälkeen!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Pohja:

16 dominokeksiä

100 g sulatettua voita

Täyte:

200 g pakastevadelmia

5 kpl liivatelehtiä

1 prk vispikermaa

1 prk tuorejuustoa (200g)

1 prk maitorahkaa (250 g)

1 dl sokeria

2 tl vaniljasokeria

Tee näin:  Murskaa dominokeksit ja sekoita sula voi joukkoon. Painele keksiseos irtopohjavuuan pohjalle tiiviisti. Laita jääkaappiin siksi aikaa, kun valmistelet täytettä.  Kuumenna vadelmat kattilassa koko ajan sekoittaen. Anna kiehua n. 2 min ja siirrä pois hellalta. ♥  Laita liivatelehdet kylmään veteen uiskentelemaan (5-10 min). ♥ Vatkaa kerma vaahdoksi. ♥ Sekoita vadelmat, maitorahka, tuorejuusto ja sokerit keskenään. ♥ Kiehauta n. 3 ruokalusikallista vettä – nosta pois liedeltä. Sekoita kuivaksi puristetut liivatelehdet joukkoon. Kun liivate on liuennut, kaada seos täytteen joukkoon huolellisesti sekoittaen. Lopuksi lisää kermavaahto.  Kaada täyte murupohjan päälle ja anna tekeytyä jääkaapissa yön yli (tai +4h).

Enjoy!


Kategoriat: Uncategorized | Avainsanoina | 8 vastausta