Lauantaikarkki: Candy Quotes / Uutuusmakuja

FOCUS ON FASHION | Uncategorized

Tästä vähän inspiraatiota ja tahdonvoimaa mättämiseen! Herkkuhyllyjen uutuuksia mietelauseilla maustettuna. Omistettuna juuri sinulle, joka olet kyllästynyt ravintokyyläykseen ja ortorektiseen ajatteluun!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

BEN & JERRY’S Karamel Sutra ♡♡♡♡- Mä rakastan kinuskia ja mä rakastan suklaata. Olihan tää ihan todella hyvää, mutta sen verran makeaa, ettei ois huvittanut kuin pari lusikallista syödä.

foryourself

PINGVIINI BANAANIRÄPYLÄ ♡♡♡♡♡ Mun kesän suosikkijäätelö uskaltaisin väittää! Pehmeän ja kevyen makuinen pikkupuikko lohkeavalla banaanikuorrutteella, mmm!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

GO NUTS WITH DUMLE ♡♡♡ Cashew-pähkinä dumleja! Odotukset olivat kovat, mutta lopputulos se, että ei nyt ihan järkyttävästi poikennut esim. Dumle Snacks -patukan mausta. Pähkinät eivät päässeet tarpeeksi esiin.

pantteristreetPANTTERI STREET JUMBO ♡♡♡ Vai onko tämä edes uutuus? En ole mokomaan aiemmin karkkihyllyllä törmännyt. Perushyvä pussi, mutta tervan- ja greipinmakuiset namit latistivat tunnelmaa.

Ootteko te jo maistelleet näitä? Mielipiteitä?

Korostetaan vielä väärinkäsitysten välttämiseksi, että en ole vetänyt tuollaista määrää kurkusta alas ja toivon, ettei niin tee kukaan mukaan. :D Karkkipäivä kerran (pari) viikossa on kiva juttu, mutta älytön sokerin tankkaus ei tee hyvää! Tämä postaus oli humoristista kuittailua fitness-piireistä tutuille motivaatiolauseille.


Kategoriat: Uncategorized | Avainsanoina , | 54 vastausta

Nobody asked you Patrice!

FOCUS ON FASHION | Uncategorized

Mun oli tarkoitus lirkutella tän postauksen alkuun jotain huumaavasta huhtikuusta ja hurmaavista housuistani, mutta en mä kykene. Mulla on ihan muut jutut mielessä nyt. Nimittäin te arvon lukijat! Te parhaista parhaimmat tyypit. Menitte ja äänestitte mut säälin sävyttämän ruikutukseni myötä Aussien Blog Awardseissa top kymppiin! Ihan älyttömän kova juttu! Mungolife, Annika O, Mariannan, Focus on Fashion… hetkinen, kuka ei kuulu joukkoon.. :D Mikäli tää saavutus ei ole just sun ansiota, niin alapa kälppiä tänne äänestyslomaketta täyttämään (http://www.lily.fi/aussie/?post_type=blogit&vote&p=783) niinku olis jo! 

Huhtikuu alkoi huikeiden uutisten lisäksi tuttuun tapaan jekuttelemalla. Tän vuoden pilani olivat kohtuu surkeita, mutta ajatushan se on tärkein eikö vaan? Äitikin varmaan ihan kiitollinen, kun ei saanut puhelua, jossa itkeävollottaen kerron olevani sairaalassa ja isikin lienee tyytyväinen, kun tällä kertaa autoani ei varastettukaan. Aika karmea tytär, mutta itsepähän ovat musta tällaisen pirun kasvattaneet. ♥ Eilinen postaukseni kuulemma aiheutti heille ihan tarpeeksi ylimääräisiä sydämentykytyksiä, joten ajattelin armahtaa. Oon tosin vähän loukkaantunut, että edes harkitsivat mun olevan tosissani! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAHousut – Boomerang (saatu) / Kengät – Converse

Aurinkolasit – Ralph Lauren / Pusero – Gina Tricot

patr

Mitä sanotte, söppänä vai reppana outfit?


Kategoriat: Uncategorized | Avainsanoina , | 34 vastausta

Recycled Cotton

Mulla on muutamia vaatteisiin ja asusteisiin liittyviä pakkomielteitä, jotka tuntuvat olevan ikuisia. Esimerkiksi turkoosikiviä koruja olen himoinnut aina. Varhaisteinistä saakka. Myös kylmään, haalean vaaleanpunaiseen väriin koen jotakin käsittämätöntä vetoa. Ollessani viime viikolla visiitillä Boomerangin liikkeessä, osui tämä kierrätetystä puuvillasta valmistettu neule samantien silmiini! Matsku on aivan ihanan tuntuista ja tuo vaatteen sävy niin kovin täydellinen! Ei millään tapaa liian lälly. Oi tätä vaahtokarkkivärien ja pastellisävyjen uutta aikakautta! Tekisi mieli shoppailla vaikka mitä vaaleanpunaisia ihanuuksia. Ja vaaleansinisiä, sitä mulla ei vielä kaapissa ookkaan!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

knitOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Tuote saatu blogin kautta.

Mitä te tykkäätte uudesta neuleestani? Entä kolahtaako pastellisävyt siellä?