ANSAITSE KERTOMALLA MIELIPITEESI

FOCUS ON FASHION | Yleinen

Bella-blogit, kaupallinen kampanja

Kaupallinen yhteistyö / Mielipidemaailma

Alkaako sielläkin näyttää taloudellinen tilanne alkukesän jäljiltä heikolta? Täällä nimittäin alkaa. Kesällä sitä tuhlaa menemään niin paljon enemmän kuin muina aikoina vuodesta. Tekee mieli syödä jatkuvasti ulkona, napata jätskikiskalta pallollinen rakkautta mukaansa, hankkia uusia kukkamekkoja, koluta festarit läpi, ilakoida huvipuistoissa, jumittua terassille yömyöhään saakka, seistä joka aamu marjakioskin edessä pensasmustikoiden, mehevien vadelmien ja kotimaisten mansikoiden toivossa. Kyllähän te tiedätte – sitä vaan menee, eikä mistään haluaisi tinkiä.

Siksi onkin mahtavaa, että nykyään on aivan uudenlaisia keinoja tienata pätäkkää takataskun pohjalle. Yksi aika huikea keino on ansaita kertomalla mielipiteensä. Tämä nimittäin onnistuu Mielipidemaailman verkkosivuilla. Mielipidemaailma on verkkosivusto, jonne rekisteröitymällä pääsee käsiksi erilaisiin markkinointitutkimuksiin, joihin vastaamalla kerryttää omalle tililleen pisteitä, jotka voi myöhemmin lisätä kukkaronsa täytteeksi PayPalin kautta tai ottaa vastaan esimerkiksi lahjakortein (lahjakorttivalikoima on muuten melkoisen laaja, listoilta löytyy mm. Stadium, Zalando, Vero Moda, Cubus, Nelly ja monia muita). Voiko mitään helpompaa tapaa lomakassan kerryttämiseen edes olla?

Itselläni on aina riittänyt mielipiteitä vaikka muille jakaa ja siksi Mielipidemaailman palvelu onkin aivan loistojuttu! Kyselyihin vastailu menee leppoisasta ajanvietteestä ja kestää n. kymmenestä minuutista puoleen tuntiin. Kyselyn alussa ilmoitetaan aina arvioitu kesto ja voi itse valita, mihin kyselyihin lähtee vastailemaan. Itse olen vastaillut mm. kyselyihin virvoitusjuomista ja Netflixin käytöstä. Sivustolle rekisteröityminen on ilmaista ja edellyttää ainoastaan yli 18 vuoden ikää.

Homma toimii siis yksinkertaisuudessaan näin: 1) rekisteröidy palveluun 2) vastaa muutamiin itseäsi koskeviin kysymyksiin (mm. syntymäaika, sukupuoli, paikkakunta) 3) täydennä profiilisi (sinulle tulevat kyselyt valikoituvat vastaustesi perusteella) 4) ala vastailla ja tienata!

Mikäli kuulosti sullekin sopivalta jutulta, niin tästä rekisteröitymään!


Kategoriat: Yleinen | Avainsanoina | 4 vastausta

HOLIDAY HAPPINESS

Huh, millä vauhdilla kesäkuu on huristellut ohi! En voi uskoa, että juhannuskin jo meni. Olikin muuten taas ihan superhauska juhannus. Ei suunniteltu yhtään, että mitä tehdään ja päädyttiin lopulta mökkeilemään Himokselle. 

Olen jo ajat sitten todennut, että parhaat jutut syntyvät spontaanisti, joten tämä kesä tulee kulumaan ilman suunnitelmia ja hetken mielijohteisiin tarttuen. Mitään en rakasta yhtä paljon kuin tätä kesän mukanaan tuomaa vapautta! En suostu edes ajattelemaan syksyä ja velvollisuuksia. Vaikka onhan tässä täytynyt välillä töitäkin tehdä, sillä syksyllä on edessä aikamoisen iso projekti, jonka valmistelu on aloitettu jo varhain keväällä. Nyt täytyy onneksi enää odotella, että itsestä riippumattomat tahot alkaisivat saada asioita aikaan. Siihen saakka aion kuitenkin elää täysin vailla pienintäkään stressinpoikasta lomasta nauttien. 

imageimage


Avainsanoina | 4 vastausta

TÄNÄÄN OLI HYVÄ PÄIVÄ, KOSKA..

FOCUS ON FASHION | Yleinen

image

..olin aivan ihanalla Elloksen veneretkellä, jossa pääsimme nauttimaan herkullista lounasta ja jätskibaarin antimia. 

..törmäsin sattumalta siskooni ollessani lenkillä. Aika kiva asua oman isosiskon kanssa samassa kaupungissa pitkästä aikaa. Näin ei olekaan ollut melkein 15 vuoteen.

..tein pitkästä aikaa oikein kunnon ruokaa. Yksin asuessa kokkailen ihan naurettavan harvoin mitään varsinaisia ruokalajeja. Tähän on tultava muutos, sillä koen olevani suorastaan suuri lahjakkuus kauha kädessä!

..tehtiin Stuban ja ystäväni kanssa järkyttävän pitkäksi venynyt lenkki tuossa täydellisessä kesäsäässä. 

..huomasin, että lupiineja kukkii jo aivan valtoimenaan! Monet pitävät lupiineja pelkkänä riesana, mutta itse alan aina nuo pitkulaiset kukat nähdessäni välittömästi muistella lapsuuden kesiä ja J. Karjalaisen rytmejä.

..ulkona tuoksuu niiiiiiin hyvälle. Niin hyvälle, että voisin melkein itkeä tirauttaa!

..nukuin päikkärit parvekkeella ja näin pelkkiä hyviä unia 

..postisetä kiikutti luokseni ihania paketteja. Yhdestä kuoriutui mm. maailman suloisimmat olkipohjaiset kengät, jotka pääsevät varmasti vilahtelemaan bloginkin puolella ihan pian! Aika kovanluokan pakkomielle muuten meneillään noiden olkipohjaisten kenkien suhteen täällä. Nämä tänään tulleet olkoon viimeiset!

Toivottavasti sielläkin puolella ruutua oli ihana kesäkeskiviikko!


Kategoriat: Yleinen | Avainsanoina | 3 vastausta