ANSAITSE KERTOMALLA MIELIPITEESI

FOCUS ON FASHION | Yleinen

Bella-blogit, kaupallinen kampanja

Kaupallinen yhteistyö / Mielipidemaailma

Alkaako sielläkin näyttää taloudellinen tilanne alkukesän jäljiltä heikolta? Täällä nimittäin alkaa. Kesällä sitä tuhlaa menemään niin paljon enemmän kuin muina aikoina vuodesta. Tekee mieli syödä jatkuvasti ulkona, napata jätskikiskalta pallollinen rakkautta mukaansa, hankkia uusia kukkamekkoja, koluta festarit läpi, ilakoida huvipuistoissa, jumittua terassille yömyöhään saakka, seistä joka aamu marjakioskin edessä pensasmustikoiden, mehevien vadelmien ja kotimaisten mansikoiden toivossa. Kyllähän te tiedätte – sitä vaan menee, eikä mistään haluaisi tinkiä.

Siksi onkin mahtavaa, että nykyään on aivan uudenlaisia keinoja tienata pätäkkää takataskun pohjalle. Yksi aika huikea keino on ansaita kertomalla mielipiteensä. Tämä nimittäin onnistuu Mielipidemaailman verkkosivuilla. Mielipidemaailma on verkkosivusto, jonne rekisteröitymällä pääsee käsiksi erilaisiin markkinointitutkimuksiin, joihin vastaamalla kerryttää omalle tililleen pisteitä, jotka voi myöhemmin lisätä kukkaronsa täytteeksi PayPalin kautta tai ottaa vastaan esimerkiksi lahjakortein (lahjakorttivalikoima on muuten melkoisen laaja, listoilta löytyy mm. Stadium, Zalando, Vero Moda, Cubus, Nelly ja monia muita). Voiko mitään helpompaa tapaa lomakassan kerryttämiseen edes olla?

Itselläni on aina riittänyt mielipiteitä vaikka muille jakaa ja siksi Mielipidemaailman palvelu onkin aivan loistojuttu! Kyselyihin vastailu menee leppoisasta ajanvietteestä ja kestää n. kymmenestä minuutista puoleen tuntiin. Kyselyn alussa ilmoitetaan aina arvioitu kesto ja voi itse valita, mihin kyselyihin lähtee vastailemaan. Itse olen vastaillut mm. kyselyihin virvoitusjuomista ja Netflixin käytöstä. Sivustolle rekisteröityminen on ilmaista ja edellyttää ainoastaan yli 18 vuoden ikää.

Homma toimii siis yksinkertaisuudessaan näin: 1) rekisteröidy palveluun 2) vastaa muutamiin itseäsi koskeviin kysymyksiin (mm. syntymäaika, sukupuoli, paikkakunta) 3) täydennä profiilisi (sinulle tulevat kyselyt valikoituvat vastaustesi perusteella) 4) ala vastailla ja tienata!

Mikäli kuulosti sullekin sopivalta jutulta, niin tästä rekisteröitymään!


Kategoriat: Yleinen | Avainsanoina | 4 vastausta

MAAILMAN KAUNEIN MYSSY (+ INSTA-ARVONTA)

Yhteistyössä Myssyfarmi

Myssyfarmilta lähetettiin pakkastuulen runtelemia korviani suojaamaan maailman ihanin myssy! Olen ollut Myssyfarmin pipojen fani jo pitkään ja omistan entuudestaan tämän Kuura-myssyn. Tällä kertaa kuitenkin iskin silmäni Luksus-malliston Nikolaihin. Söpöin tupsukka, mitä olen hetkeen nähnyt!

Myssyfarmin pipot ovat Pöytyäläisten mummojen käsinkutomia ja villakin on paikallisilta lampailta peräisin. Sekä raaka-aineet että tekijät ovat siis täysin jäljitettävissä. Pipojen luomuvilla on vain kevyesti käsinpestyä ja näin ollen villassa on yhä tallella lanoliini eli lampaan villan rasva, joka tekee villasta entistäkin pehmeämpää ja vettä hylkivää. 

Jos on vielä joululahjat hankkimatta, niin Myssyfarmin valikoimasta varmasti löytyy niin iskälle, äidille, pikkusiskolle, isoveljelle kuin poikaystävällekin pehmoinen paketti. Viimeinen päivä tilata myssyjä jouluksi on tiistai 20.12. (Design Your Own -myssyt 19.12. mennessä), joten vielä ehtii! Koodilla FOCUSONMYSSY pamahtaa -20% alennus (voimassa vuoden loppuun saakka).

Onneaan kannattaa kokeilla myös Instagramistani löytyvässä kisassa, joka päättyy huomenna sunnuntaina klo 18:00. Ei tarvitse muuta kuin seurata mua @sallajokin ja tykätä myssykuvasta! ♥

Kivaa lauantaita kaikille!


Avainsanoina , , | 2 vastausta

DIY-PETI KOIRALLE

FOCUS ON FASHION | Yleinen

Olen useaan otteeseen kironnut sitä, ettei irrotettavalla päällyksellä varustettuja koiranpetejä myydä oikein missään. Stuban pedit eivät myöskään mahdu pesukoneeseen ja usein likaantuneen pedin seuraava osoite onkin ollut roska-astia (kyllä, erittäin ekologista). Vaan eipä ole enää! Ystäväni Bettina teki Stuballe H&M:n matosta maailman hienoimman makuualustan irrotettavalla päällyksellä. En ole pitkään aikaan ollut mistään uudesta jutusta yhtä innoissani kuin tästä! Eipä ole mikään lemmikkieläinliikkeestä raahattu väärän värinen ja lapsellisella kuosilla varustettu hirvitys, vaan yhtä upea kuin karvainen omistajansakin. Kyllä nyt kelpaa Stuban köllötellä!

Peti on tosiaan tehty H&M Homen ohuesta 140 x 70 senttisestä matosta. Sisään on laitettu erillisen kankaan sisään vanua ja pedin alaosaan lisätty vetskari, jotta päällisen voi välillä pestäkin. Tässä omassani on vielä kulmissa pienet ryhtiä parantavat ompeleet, mutta ilman niitäkin pärjää! 

♥♥♥


Kategoriat: Yleinen | Avainsanoina , | 2 vastausta